| «‹ January 2016 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2009 年 6 月 12 日 星期五  |
| 2009-06-12 |
分類: 未分類 |
葉佩同呀哥都係下個星期生日La..
買d咩禮物俾佢地好呢?
好煩人唷..
你地俾d意見好嗎?
|
|
|
c0mm'Ent.> 學我.,,,睇住啦''' 扮傻....[我咩都吾知'x2]@.@ 甘就0k啦.... 吾洗煩喎^^
|
網主回覆
咁架你..都話你衰嫁la..冇講錯.. Posted at 2009-06-15 01:32 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx.. Posted at 2009-06-15 01:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
邊到有得買?thx,, Posted at 2009-06-14 10:31 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
笑咩?thx,, Posted at 2009-06-14 10:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx,, Posted at 2009-06-14 11:44 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
yepui 於 2009-06-13 09:07 PM 發表:
我都俾多 CommEnt 你先!
|
網主回覆
咁多謝吖,,thx.. Posted at 2009-06-14 11:43 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
邊得架..Fd黎架嘛..點可以唔送呢,,哥哥唔可以騙的.. Posted at 2009-06-14 11:42 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
-.-''我都知係生日禮物..不過係咩生日禮物先得架.. Posted at 2009-06-13 06:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
yepui 於 2009-06-12 09:55 PM 發表:
唔曬甘煩喔!
|
網主回覆
好煩..^^ Posted at 2009-06-13 06:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|