朋友 你試過將我營救 冷淡令人很難受 無法 再與你交心聯手 畢竟難得有過最佳損友
今日係屋企等葉佩" 佢話11:30完"點知等到1點佢先黎" 不過佢買左個m記黎"咁就算la" 我地係屋企到唔知做咩好" 係到玩電腦"我係到整cake" 中間唔熟"不過邊邊個d熟左"都幾好味"嘻嘻" 夜晚去左食野" 行到1半葉佩唔記得拎電話" 咁就番屋企拎"-.- 食完葉朗番屋企"我就去章姨屋企睇電視" 睇完Harry Potter就同媽子個d走人" 到左停車場"佢話吖b係咁喊" 媽子叫我番去接佢" 咁我就番啦"去到佢先同我講冇事啦" 搞到我行黎行去"