朋友 你試過將我營救 冷淡令人很難受 無法 再與你交心聯手 畢竟難得有過最佳損友
今日嫠嫠7點幾sd信息黎"話要搬" 我睇左之後就訓番" 11點幾去尖沙咀" 係個到見到吖kay"陳志雲"同少爺占" 少爺占好可愛"又搞笑"6點幾走人" 去左元朗食野"