朋友 你試過將我營救 冷淡令人很難受 無法 再與你交心聯手 畢竟難得有過最佳損友
早上同肥肥"葉佩"去左唱k" 過左陣林林都黎左" 係到唱兒歌"超搞笑" 唱完去左6ling" 好好玩" then玩完番屋企" 去左吖bb到" 玩左陣就番屋企" 媽子同爸ba番左大陸" 佢地同樂樂1齊番黎" 同bb係到玩積木 全部都係我整架"勁嗎"呵呵呵"