朋友 你試過將我營救 冷淡令人很難受 無法 再與你交心聯手 畢竟難得有過最佳損友
嘻嘻,, 今日去左糖果嘉年華,, 糖果糖果糖果 係入面睇完,, 我地去左9曲13彎ge鏡之迷宮,, but我唔咁入去,, 可能係因為上年個個海洋公園鬼屋 明知入面野都驚,, 跟著周圍玩,, 玩完去左扒王之王食左個lunch,, than行左陣就走人,,嘻嘻,,