朋友 你試過將我營救 冷淡令人很難受 無法 再與你交心聯手 畢竟難得有過最佳損友
琴晚部電話唔知做乜喇.. 咁我就用左我father部電話,, 今日要幫哥哥還書,,so去左新北江,, 去到同舅母食野,, 食完行左陣番屋企,,係到同葉佩肥肥傾左陣電電,, 就去左樂樂童童屋企,,同佢地提早慶祝生日,, 去到有3個b,, 3個b1齊,,好嘈,., 不過佢地都好得意,, 食蛋糕,,1齊唱生日歌,,好正,, 聽日又食過,,幫嫲嫲慶祝生日,,^^ 遲d左post..