朋友 你試過將我營救 冷淡令人很難受 無法 再與你交心聯手 畢竟難得有過最佳損友
今日因好多人冇番學,, 都好似冇乜點上堂,, lunch個陣.肥肥佢地係到踢樽,, then發生左d好搞笑ge野,,嘻嘻,, 放左學,,自己番匡企,, 林林佢地去左食野,, 去左留下見到bb仔同媽子,, 同bb玩左陣,, 番上去,,睇左陣卡通片,, 同bb訓教,, 7點佢講醒我,, 唔醒都唔得,, 咁就比佢拉左落床,, 慘!! 夜晚細佬黎左,, 同佢係到玩,, 好得意,,