朋友 你試過將我營救 冷淡令人很難受 無法 再與你交心聯手 畢竟難得有過最佳損友
today同林林&葉佩 落佐元朗 葉佩要去買錢包 我地去左B仔食完野就去買 Then番屯門去教會 我地去佐無幾耐 pauling同肥肥就黎左 到6幾就走人 我地就陪葉佩去左搵佢爸B買相機 買完佢爸B就請我地去台竹 打邊爐........完 10點就去左市中,, 係個到斗前左緊耐.. 哈哈,, 20/12 今日要番金錢圍做節,, 哈.食羊肉.. 食完去左baby盈到玩,, 我第1張收到ge聖誕卡.. 多謝啊! 同多謝你份聖誕禮物!