話咁快就新1年啦!(真快)
祝大家Happy New Year! 2010快樂!
31/12/2009
點幾出左去
than同肥肥去左林林屋企pauline同葉佩到左(整野食)
than係到睇電視.,
林林sick ,so佢去左訓,
我地係出面睇電視(葉佩走左)
到左6點幾7點就走左,
我地去左tm市中
係個到行左陣,就去左美食個到,
我地3個人買左碗麵.1齊食,
than去左i.d.c係個到行左陣
周健同朗哥都黎左,
Next就行左去新墟
諗著去睇戲
但冇睇,就去左6line
哈哈,第1鋪我掙8分就win左周健
第2鋪我win左,
我地係6line場到倒數!(第1次)
Next諗著去食糖水
but好多人
之後肥肥同pauline番左屋企,
than我地3個就去左市中等我表姐,
就搭的去左景峰食串焼,
食完諗著飛的番去
個個衰人周健又唔讓人搭先wor
2點到番到屋企,
-----------------------------------------------------------------------------
1/1/2010
今日12點幾醒左
3點30去左元朗睇戲《美食風球》
睇完番左屋企,
係屋企坐左陣就同媽咪.姑媽,姑仗,表姐
去左打邊爐,
打完就去左市中
12點到先番到屋企
|