[td=1,1,90%]
豬淇的Blog`                                
                      朋友 我當你一世朋友  
                                           朋友真的可以1世嗎?                  
              
                                 朋友 你試過將我營救              冷淡令人很難受
 無法 再與你交心聯手 畢竟難得有過最佳損友
0h baby i l0ve y0u`☆           原來朋友仔感情再天真 亦是我永遠也會愛惜的人
             i l0ve y0u Everyday`              
Bb_ki
暱稱: `豬兜淇♪
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« January 2016 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2010-05-08
2010-04-12
2010-03-26
2010-03-15
2010-03-08
文章分類
全部 (318)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 318
留言總數: 914
今日人氣: 10
累積人氣: 9415
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 1 月 2 日  星期六   晴天


2010 分類: 未分類

話咁快就新1年啦!(真快)
祝大家Happy New Year! 2010快樂!
31/12/2009
點幾出左去
than同肥肥去左林林屋企pauline同葉佩到左(整野食)
than係到睇電視.,
林林sick ,so佢去左訓,
我地係出面睇電視(葉佩走左)
到左6點幾7點就走左,
我地去左tm市中
係個到行左陣,就去左美食個到,
我地3個人買左碗麵.1齊食,
than去左i.d.c係個到行左陣
周健同朗哥都黎左,
Next就行左去新墟
諗著去睇戲
但冇睇,就去左6line
哈哈,第1鋪我掙8分就win左周健
第2鋪我win左,
我地係6line場到倒數!(第1次)
Next諗著去食糖水
but好多人
之後肥肥同pauline番左屋企,
than我地3個就去左市中等我表姐,
就搭的去左景峰食串焼,
食完諗著飛的番去
個個衰人周健又唔讓人搭先wor
2點到番到屋企,
-----------------------------------------------------------------------------
1/1/2010
今日12點幾醒左
3點30去左元朗睇戲《美食風球》
睇完番左屋企,
係屋企坐左陣就同媽咪.姑媽,姑仗,表姐
去左打邊爐,
打完就去左市中
12點到先番到屋企






訪客留言 (返回 Bb_ki 的日誌)


waiiiiiv3v 於 2010-01-04 07:34 PM 發表:
comment;>`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx
Posted at 2010-01-10 02:00 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lucky999 於 2010-01-04 03:30 AM 發表:
c0mm'En.t =_________________=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx
Posted at 2010-01-10 02:00 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



david_kat 於 2010-01-03 08:59 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx
Posted at 2010-01-10 02:00 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



giotto_Z 於 2010-01-03 08:53 AM 發表:
好多竹中.節目wo
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 ??
Posted at 2010-01-03 06:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kit0a0 於 2010-01-02 09:16 PM 發表:
CommEnT`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thx
Posted at 2010-01-03 06:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



hkchow520 於 2010-01-02 11:53 AM 發表:
._.6ling我太強 第2鋪都計?玩我
c0mm3nT::
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 - -
Posted at 2010-01-03 06:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



gUiltySky15 於 2010-01-02 07:31 AM 發表:
Cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx
Posted at 2010-01-03 06:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



siuchit825 於 2010-01-02 12:49 AM 發表:
C0MMENT;`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx
Posted at 2010-01-02 12:51 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]