中史成績出左黎~79分,比 ceci 差添~點算~~~~仲差滴滴渣 ~\(≧▽≦)/~啦啦啦 發爛渣
(ˇˍˇ) 想∼今日去打ball 發泄下!點知個個都屈高~我真系冇野好講~!!!
And 次次打ball 都打中 陳俊文,唔知系八字唔隔定系拒樣柒呢???
我次次都良心責備~~~~打中個fd ,唉~!想講對唔住添~~~~~~~~
翻到屋企~仲慘~食唔落,訓 唔落,又唔想沖凉!真系好無奈~~~
我暈~~啊!!!!!!區區一個心理上中3既人竟然輸~而且仲輸得好慘, 上帝開左條“唔系人行既路”比我!!!!
無野好講
|