咁日最後見佢啦! 我望住佢有一種吾色講既感覺但我話過放低佢 吾好念住佢 牙 我得左喇 在打機到打下打下就冇念住佢~
我要+oill
咁日可能係最後既2次見到你,係考試果時你問過我,{你係吾係仲鍾意我}我好後悔,直到宜家我都係冇膽同你講
咁日見到你同人玩得好開心,見到你咁開心,我都好開心.
我都係時候放手
你係吾會鍾意我呢份人
但係我會記住你..........
分別快喇,我仲味問佢,不過問左佢右什麼,個答覆一定係........
可能以後再見既機會都冇曬.
有人叫我放棄你我念過,係吾係我一廂情願,定係你都鍾意我,我吾知係吾係.
宜家同你快不能再見喇,可能再見你時你以經忘記左我喇
但是我想問你你有冇xx過我
係吾係冇過呢一埸愛情仲好?
咁日,我再打番日誌,果時冇再打喇,我根本冇心情再打下去比人傷得好深,從此一番到屋企,見到我個媽就吾同佢講野.你好煩牙,我要比你c下我,我吾洗你take我都可以得嫁 最後我得左喇