Bboykwan
暱稱: Siu均
國家: 香港
地區: 大埔區
MORE...  

« January 2016 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

最新日誌
B BOY 之夜
2008-02-20
2007-12-25
2007-12-13
2007-11-22

日誌分類
全部 (19)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友

我的連結
B-Boy Benny Combo
Cico
Last 4 One (Zero-Nin...
Locking dance
Locking Good
Red Bull BC One 2007
RedBull BC 2005-2006
譯言堂
∮夢幻論壇*
3男2女
米高積遜太空步機械舞
阿緯毛巾舞
香港討論區 discuss.c...
香港討論區 Uwants.co...
棒棒堂惡整小煜
電結他(卡濃)
閱讀與寫作-英文作文

日誌統計
文章總數: 19
留言總數: 38
今日人氣: 8
累積人氣: 2944

站內搜尋
RSS Feed

2007 年 10 月 4 日  星期四   晴天


2007-10-04 分類: 未分類

今日我一聽到鬧鍾就起左身.果時7點3,之後就望左一望窗,天氣非常之好.陽光普照

之後就沖左個涼(舒服晒),等到8點2就打電話俾東哥哥,,佢一聽電話就講左一句"我依家落"然後我就Cut左線,

慢慢行出門口,等左東一陣佢就落左黎--見到佢果時,佢好似隻就死既龜,我就問佢 "咩事" 佢答'發燒呀"" 之後我就講"唔舒服就返la" 講到呢度lift門就打開.兩條友就行返學校.(只需2分鍾)

返到學校.照常到小食部的桌前坐低(日日如是) 之後找左個5蚊銀買左枝大菊.飲左一陣.個肚忽然痛的要命.好彩過左一陣就冇輸lor.等到聽到'再人潮和圍場下只要願意"就知道要集隊.....今日要上禮堂,我自己果本詩集唔見左;幸好有好兄弟幫我借左本 所以唔洗俾CW罰抄(喜喜)  今日上去講既係 '課外活動' ..我同子健講"你想參加咩?  佢答"唔知丫  你呢?  我就覆"一齊參加才判班lor "然後就問前面果條友(彬彬) 問佢一唔一齊參加 佢第一句就講"關你撚事"我就好快串返佢"你都幾串咀wo~狗彬" 跟住miss就叫我地咪嘈 乖乖地聽丫Sir講野(口可口可)

頭兩堂係體育堂(好辛苦) 我成日講 "點解唔最後果兩堂先體育姐"搞到成身汗(好舒服架) 

上體育後就係小息,上完後出晒汗"臭臭"  去到小部坐低..跟住我叫丫東同我去丫宋度坐(涼冷氣 嘿) 我估唔到既係丫宋見到我入黎"問我做咩'我就講"涼冷氣lor" 佢就玩野"息左部冷氣"我就講"咪玩啦.丫宋".明知我上完體育出晒汗 涼一陣姐"之後佢就開返啦(真乖).............................................(放學)。

 好累.....訓教頂唔順!!

發表時間:2007-10-04 11:25 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 Bboykwan 的日誌)


牙蚊 於 2007-10-04 11:46 PM 發表:
均均
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈佬敏敏.... 
Posted at 2007-10-05 12:15 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



E 琳 於 2007-10-04 11:41 PM 發表:
今日好悶牙'''- -
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

有幾悶丫-﹏- 上生物果時.我見你玩得好開wo~
Posted at 2007-10-05 12:16 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



丫靈... 於 2007-10-04 11:37 PM 發表:
唉..我地平時都係咁架啦...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]








tofumonzter@createblog.com