今日我一聽到鬧鍾就起左身.果時7點3,之後就望左一望窗,天氣非常之好.陽光普照。
之後就沖左個涼(舒服晒),等到8點2就打電話俾東哥哥,,佢一聽電話就講左一句"我依家落"然後我就Cut左線,
慢慢行出門口,等左東一陣佢就落左黎--見到佢果時,佢好似隻就死既龜,我就問佢 "咩事" 佢答'發燒呀"" 之後我就講"唔舒服就返la" 講到呢度lift門就打開.兩條友就行返學校.(只需2分鍾)
返到學校.照常到小食部的桌前坐低(日日如是) 之後找左個5蚊銀買左枝大菊.飲左一陣.個肚忽然痛的要命.好彩過左一陣就冇輸lor.等到聽到'再人潮和圍場下只要願意"就知道要集隊.....今日要上禮堂,我自己果本詩集唔見左;幸好有好兄弟幫我借左本 所以唔洗俾CW罰抄(喜喜) 今日上去講既係 '課外活動' ..我同子健講"你想參加咩? 佢答"唔知丫 你呢? 我就覆"一齊參加才判班lor "然後就問前面果條友(彬彬) 問佢一唔一齊參加 佢第一句就講"關你撚事"我就好快串返佢"你都幾串咀wo~狗彬" 跟住miss就叫我地咪嘈 乖乖地聽丫Sir講野(口可口可)
頭兩堂係體育堂(好辛苦) 我成日講 "點解唔最後果兩堂先體育姐"搞到成身汗(好舒服架)
上體育後就係小息,上完後出晒汗"臭臭" 去到小部坐低..跟住我叫丫東同我去丫宋度坐(涼冷氣 嘿) 我估唔到既係丫宋見到我入黎"問我做咩'我就講"涼冷氣lor" 佢就玩野"息左部冷氣"我就講"咪玩啦.丫宋".明知我上完體育出晒汗 涼一陣姐"之後佢就開返啦(真乖).............................................(放學)。
好累.....訓教頂唔順!!
|