…日子過得好…多謝朋友…
多謝大家
你地既祝福
我會銘記於心
今日真係好感動
多謝:
方可、希子、阿芷、阿廖、Amanda、蒸魚、Elam…
所有人,除左"你"!
你話過會送禮物家
但唔送唔緊要
你就連一句生日快樂都唔講!
你知唔知我好sad
我從此都唔想再相信你
點解你…
最後只想同你講句:Sorry
今日小怡送左一個好大既XO比我
我好多謝你
我以為你講笑
點知你講真
我好多謝你呀!好朋友
之後,
希子同阿芷話要唱生日歌比我
唱唱下
成班人都唱比我聽
我當時感動到想喊!
方可話我眼紅紅!
再一次多謝你地咁多位