UM.. 林俊杰`你吾MIND 架呵@@? 哈哈!` 不過都吾知打咩啦.. -0-!
以林俊杰`的身份黎打的! >0<! 今日.. GEOG 同CHIS 都係坐小明`格離@@! 睇MONDAY?! 唉.. NAM` 又話我本手冊了! [N:: 幾好丫` XD] 寫左"炸彈人"既歌詞上去@@! 哈哈! xDDDDDD" [N:: 吾知你做過D 咩牙.. -0-! 吾打了!]
以N`的身份黎打的! >0<! 唉.. 林俊杰` 你好白痴牙.. -0-! 哈哈哈哈! xDDDDDD"