又係我啦.. -0-! 唉.. 林俊杰`又吾打日記啦.. 死懶鬼@@! xDDDD"
今日去左樓下打波.. 狂比人打@@! xDD" [N:: 抵你死!] 呵呵呵呵!.0.! NAM` 拎左我條鎖匙吾還! 哼! [N:: 睇你個款.. 心裡面總有點不据架啦!]
今日有:: 豬豬`乾乾`NAM`MI`KOEY`WOODY`豬西`