今日放左學,,,好開心咁去青田度練波~~練練下~見到魚蛋`Lucky`張濤`,,佢地黎睇我架...之後睇左陣就走...走之前我仲要嚮中場度射埋去粒死個龍門,,,哈哈~~佢都話Good~呀~~~~!!"..之後佢地走左冇幾耐...見到馮嵐*大頭B*仲有雞空*...佢都黎睇我...咁我咪扭下波~過下人law~~哈哈哈~~好玩好玩!!*,,,差唔多收皮果時...我同龍門海*鬥撞,,,仆街,,|||"我輸左=0="!!!仆到1岩1忽,,,右腳上5寸下5寸果度起左隻雞蛋=0="!!!第日唔洗番學law~~~=0="!!*((練波入兩粒~~咁學界咪....@@"!!!))++,,]]*
|