今日都係咁啦~好似平時咁
到左最後果堂係全方
阿sir叫我地跳繩,但我同我fd就偷偷地係到偷
懶,阿sor叫我地諗5個花式,但我地都係冇諗到囉
~其實唔係冇諗ge,只係諗唔到姐,到左放學番到
屋企冇1好做,就打比(恆恆),佢係我阿哥
同佢傾計,傾下傾下想訓,就去左訓
番到6點幾起身洗白白,諗住沖果時第2個阿哥(光)
打黎訓左5分鐘左右,佢問我阿君君有冇講開佢
因我哥中2君君,之後我話阿君冇問wo~
佢有d失望,不過算啦~之後沖完涼同食完飯
都冇野好做,悶到死~