今日部機先正好,真係激死我,重要洗千幾先得wo~
今日去做(儀)工,我覺得都幾好玩啦~我以前只係
覺得d有思想問題果d人好似kk地咁,但我依+就
同佢地玩落左就覺得其實佢地都有佢地ge諗法
但佢地係有問題,但有時都知道其他人話緊佢地
so佢地都會唔開心,唔可以睇小佢地囉~之後我地
番左學校,我地睇到之前死左冇耐ge書記,學校播
番d短片比d學生睇,我睇到都有d唔開心囉~我好
少有呢d感覺