今日原來踩單車.......點知要$140租一部單車..............要了我們的命吧....!!
於是作出最聰明既決定.....Bowling!!!,,,haha...XD 玩到6點幾..走時還影了
多漂亮的日落........今晚同"爸爸"二人晚餐....ha.