準時下班後便與"Eddie"乘搭299號巴士入西頁...入到去...時間尚早......meet
埋"妹妹子"佢地....逛了幾條街...之後去碼頭等埋其他朋友們...一行15人.....
1730pm齊人上船去...我同"妹妹子"釣得最多....哈..哈..哈!!釣左兩小時....收獲
都算不錯吧....回程時..."船叔叔"用蒜蓉炒香d墨魚給我們吃......好味道.!!!!!!!
不過因為d墨魚汁..........大家都吃到像中了毒一樣...哈..!落船後...去食我最愛的
炸雪米糍......很耐沒吃了...好好味!!之後搭小巴回家了
 
 
|