升左唔知點..因為上年好似冇返學咁
今年佢講左d咩都唔明..強到呀!!
日日都係咁..訓下玩下跳下...咁又一日
星期6明仁生日好似冇同你講((生日快樂))
明仁:生日快樂
今日學校又唔知做咩叫我去個田徑隊d野到
叫我入去..佢都傻傻地
我邊有咁多時間呀
日日放左都要跳舞
一時又要校隊
真係可以講
死都冇唔得閒
佢地話10月頭有show出
聽住先na我地次次都係咁
不過次次都唔見曬
我真係好想一日有50個小時比我
想做咩都得
唉..............................
我時間na...我訓lo
我等你返黎!!!!!!!!!!!!!
|