今個星期又係好忙 今朝去長者學苑(做義工) 之後就同王王,林澤喬去買布 聽日要去創意思維活動襟章設計比賽頒獎禮 唔洗講一定係好悶 我諗我一定係度呆坐 跟本係洗緊時間 D功課又未做過 仲要好多添嫁 距離考試己進入倒數71日 每個星期都比功課,活動仲有Quiz + Exam包圍住 連續幾個星期無休息LA 我真係好攰呀
琴日去左2009花卉展學童繪畫比賽ge頒獎禮 我9:00幾就去到 但個頒獎禮差唔多10:00多開始 我無無聊咁坐左成個鍾 頒獎禮完左就同Natalie行左幾個鍾我D功課又係未做過GE又要EN UT未溫過唉...點解我個個星期都咁多活動嫁???
頒獎禮完左就同Natalie行左幾個鍾
我D功課又係未做過GE
又要EN UT
未溫過
唉...點解我個個星期都咁多活動嫁???