今日超級無聊....../3\
成12點先起身- -
食食下{早}餐又肚痛"
想死......
牙媽又話淨問睇4:30果場多啦A夢,,,,,
超冇癮lo.....同牙媽+細佬去睇=[
夜晚就去游水=]
正牙:)
最鐘意的''
******************************************
前晚...........
kEn同我講:
我XX你!!
我呆了0.0
但冇感到出奇........
不知為何??