今日晴晴同謙謙黎左玩......^v^
佢地2個都好可愛ne~
同佢地玩大富翁......
迪士尼版{好令令}架!!
最後我贏左=D
之後同牙姨去b仔記......買腸粉魚蛋番去食##
牙姨揸車,,我去buy
b仔果度d人唔系好識中文
佢又唔太聽得明佢地講咩?!"
差d→牛頭唔搭馬咀←= ="
之後牙姨又叫我買麵包.......
我打俾佢果陣......佢話我把聲成果bb咁>3<''
唉!!!!!!!!!!!!
激死我牙 \口/