聽日............系好iMpoRtAnt's日子
朗晴居sWimminG gala : )
參加左好多年嘅我.......只攞過2年獎......
仲要都只得nO.3,,
每次都輸俾泳會d人><"
但今年...我果組好少人參賽..
自由式+蛙式......2項都得4個(包括mE)
希望有機會la.....
最有可能系自由式....40秒"
蛙式........得56秒= ="
好緊張tiM>3<
我細佬都有Join.......25m踢板.....加油丫
老豆唔洗講.........95%都win^^
阿1都會參加........唔可以Lose俾佢睇架
佢更加唔洗講.......sure wiN
自由式.......26秒"
蛙式.......30幾".......超勁
前2日先知
原來佢叫建1<<嚴建1>>
唔系守1 lo
|