| «‹ December 2018 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|
2008 年 9 月 7 日 星期日  |
| 2008-09-07 |
分類: 未分類 |
今日真系haPPy到爆`XD
sWimminG gala之前.......
系勁緊張......><"
不過其實成3點半先到我游=]
細佬嘅踢板賽....小組no.3
12人中no.10
都算la......第1次嘛~下年加油lo^^
tHen,,等左好耐先到mE
自由式no.2~38秒"
快左2秒: )
蛙式no.3~53秒"
快左3秒=P
老豆就2金1銀``
銀牌系"專登"輸........
因為怕下年冇人再陪佢游~真架!!
以下系我嘅攞獎情況:]
↓↓↓
呢1刻........好感動牙#3#
亦好開心!!!
但依家超級攰X.X
呢個系阿一↓

系泳壇應該好出名=]
自由+蛙+蝶都系ChamPion!!
真勁nE~
|
網主回覆
thZ""=] Posted at 2008-09-10 04:48 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
嗰個係牙一!? 真係估唔到喎.. 講人名通常會用呢個牙架..=]
|
網主回覆
Posted at 2008-09-08 05:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|