| «‹ November 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2008 年 9 月 11 日 星期四  |
| 2008-09-11 |
分類: 未分類 |
呢幾日都同阿一行番學>3<
成7:45先出門口......
搞到芝等我勁耐.........
sorrY丫!!!=[
thEn,,,今日落樓果陣見唔到佢.......
又以為佢遲左起身
點知佢仲早過我lo
不過...........最後都1齊番去^^
過馬路果陣......
佢仲唔知有意or冇意咁啦住我隻手臂衝燈-3-"
呵呵≧V≦!!
|
網主回覆
thanKs comment=] Posted at 2008-09-13 06:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
hy4yu 於 2008-09-12 09:39 PM 發表:
哈-33-我傻左..sor>.""我知你"邊個啦''
|
網主回覆
你傻左??
呵呵~^0^ Posted at 2008-09-13 05:55 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
hy4yu 於 2008-09-12 08:42 PM 發表:
哦..,,同埋係邊間...咁早swimming既..做咩會+埋我好友既-33-/".?做咩有楊振豐好友既-33-""?
|
網主回覆
唔可以有楊振豐架咩!!=3=" Posted at 2008-09-13 05:59 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thZ cm=] Posted at 2008-09-13 05:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
哇咩wor?! Posted at 2008-09-13 05:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
LadyY 於 2008-09-11 05:54 PM 發表:
|
網主回覆
thz:) Posted at 2008-09-13 05:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|