今日牙rAy問我今晚燒唔燒野食........>3<
buT要去牙表哥屋企......唔去得- 3-”
唉......侉約埋b記蕭龜TIM牙!!
primary同學黎架!!>#<”
只好next time約過la=〕
雖然冇得去果度.....
但同班表兄弟姐妹玩also好好玩ge∼
tomorrow系中秋節啦!!=>
各位fds有咩玩牙??
不過玩candles果陣....... pls be careful yourself∼:)