~*cWAI#'s 日誌
BiAnCo20
暱稱: ~#cWAI`#*
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« March 2021 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
2009-12-31
2009-12-18
2009-12-10
2009-11-20
2009-11-12
文章分類
全部 (162)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 162
留言總數: 837
今日人氣: 6
累積人氣: 17217
2009 年 2 月 26 日  星期四   晴天


2009-02-26 分類: 未分類

今朝番到去勁忙lo`

loCkeR都未開就開始做maThs...

講明先,,我其實好乖架!!...只系唔識畫咩aNgle BisEcTor咋

嗯....theN坐系翠隔離做lo-佢個位後面-

做做下都搭3 lu...同beTsy開完locKeR又上番去c0ntiNue...

上去前俾oR`z傑回左句~

嘩!!!!你唔系系上面咩!!?你識分身架!!?....o哂- -"

當我上到去勁"吞雞"中.....

佢異常地早咁番去黎><".....平常想佢早d又唔早wor`

系要等我爆左個"吞雞"樣出黎先早番=P

但都唔得閒理佢la....因為仲有a feW minS.就要早會.

即刻失晒控lo`狂嗌~

點算丫!!³

無意間製造左個同佢講野嘅cHancE-^^-

reCesS.....心情勁好!!

同心心玩玩下...

"甩腳"撞親同鼻- 3-"

坐在系地下.....

點知有兩個衰人.....loKyee+心心除左我對鞋lo`= ="

有隻無lala系垃圾筒揾到....

之後着番問人~有冇見過我隻鞋丫??

佢mAybE搞gag咁話~你咪着住左lo`

我微笑咁ReplY~唔系丫.....另外果隻丫

就繼續FinD

另外的揾到n咁耐....

俾埋sIm0n YeunG見到-0-"

************************************************************************

聽日終於有PE堂la=)

s0 eXciTed X>

但要9 minS.耐力跑.....

實熱到暈#.#

 






訪客留言 (返回 BiAnCo20 的日誌)


L0VEwEi_chuu 於 2009-02-27 08:00 PM 發表:
好耐冇見過你個吞雞樣
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 系!?
咁下次俾你睇下la-^^-
Posted at 2009-02-27 09:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



au_king 於 2009-02-26 10:11 PM 發表:
早會簡正係跑落樓囉
我勁唔想跑步
咁熱._.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 寧願乜都唔做lo`=(
Posted at 2009-02-27 09:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



hongkongo123 於 2009-02-26 09:18 PM 發表:
或者係佢心目中,你「吞雞」個樣都幾唔錯O架 @v@
belive me~ I’m 神算。
PE唔想跑~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 神算神算...
得閒一定再揾你=]
Posted at 2009-02-27 09:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sammy0306 於 2009-02-26 07:24 PM 發表:
唔想跑:(
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 邊個會想?!
Posted at 2009-02-27 09:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]