~*cWAI#'s 日誌
BiAnCo20
暱稱: ~#cWAI`#*
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2009-12-31
2009-12-18
2009-12-10
2009-11-20
2009-11-12
文章分類
全部 (162)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 162
留言總數: 837
今日人氣: 0
累積人氣: 17140
2009 年 2 月 28 日  星期六   晴天


2009-02-28 分類: 未分類

翠手球wiN左....恭喜哂!!=)

約左翠買VA野.......

一見到佢,,讚我腳長[s0 hApi]-^^-

睇左"n"咁耐野.....都系買左2綀鐵絲- -"

thEn....陪翠買左張0ctoPus sTicKer

貼完.....hiGh左=P

又影貼紙.....後悔忘記左用手機影>3<"

全日都好開心lo`

但系畫相期間

收到個電話....

令心情急轉直下...

火都黎.\/.

點解成日都有d暱名人士上黎打d咁長嘅cm呢!?

救命啊*

可以停下來嗎??/∩\

仲有,,

我嘅好朋友....

算la!!

佢地講到悶就自然會停架la

無謂再同佢地嘈la

只會自己勞氣`=]

*************************************************************************************

另外....抱歉

幫唔到你揾骷髏骨






訪客留言 (返回 BiAnCo20 的日誌)


心心:} 於 2009-03-03 06:17 PM 發表:
BBB,
你個名咁普通架?
你咁多名嘅?!
下次可能低b仔都ok架:}
好岩你囉.
你依啲咁嘅白痴仔真係同你講多隻字都想死囉!
不過本小姐今日好有耐性咁同你講..
我唔該你以後唔好再嚟啦.
你好Q煩呀!
仲係好低b囉.
我今次真係唔想鬧都你成隻野咁,
不過你真係太過火囉.
我真係好想叫消防車嚟滅火囉.
但係我又驚你會泠親喎.
所以我先想同你講..
之後我又唔想連你祖宗都話埋我先唔用粗口問候你姐.
我對你咁好.
俾小小面好喎.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



hongkongo123 於 2009-03-01 08:50 PM 發表:
我有答過你抽象係咩解釋咩!@口@ ( 驚訝 )
唔知你呢個青山病人做咩冇啦啦黎人地個BLOG 囉... ...
重有,我回你唔代表我要答你問題囉 = =lll( 汗 )
加上,我講左我唔係要答你問題,AND ALSO 答唔到你問題唔代表我中文程度差囉-口-lll (再汗)
試問,一個青山病人... ... 啊!應該係話腦筋有問題o既人,係到語無倫次咁問你九唔搭八o既問題,你答到咩﹖如果你答唔到,係咪證明你IQ低,中文程度差呀﹖
我想問,「睥」係形容詞咩﹖請哥哥您教下我呀!>w
兄弟,等我贈你幾言啦!
做人呢,就唔好淨係識得話人又唔識話自己!
如果你冇踩過界o既話,點會搞到我地咁大迴響呀﹖正所謂河水不犯井水。
加上,「屈」人都要比證據﹖( 我想講你打錯字,唔係「証」,係「證」 ) 「屈」人都要有證人﹖「屈」人都要有動機﹖敢問,呢o的重算係「屈」咩﹖
唔該你唔好講到自己好有道理咁,重有,你講o既野錯漏百出囉 =]
「以和為貴」﹖你估黑社會呀﹖定抑或係三合會呀﹖
好,我唔同你討論呢o的... ... 如果你真係想以和為貴,你一開始就唔應該出聲,以家你搞到件事咁大,之後又話咩咩以和為貴,咩咩河水不犯井水... ... 大哥喔!你唔好貓哭老鼠啦! 成個陳冠希咁,將來(係A片界)有前途啊!
你係咪見到咁多人話你,你就想退縮呀﹖ 件事搞大o既係你,第一個話要走o既係你,嘩!好一個不負責任o既「英雄」,我本應向你「多多學習」!=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



loKyeE 於 2009-03-01 02:50 PM 發表:
真係5好意思BBB
我以為得八婆先會係到吵
原來〝大哥哥〞你都會八卦成這樣
真係佩服
and 對我來說
打幾隻字回你
已經是十分十分有耐性的事


and你都識say:聰明人睇到你篇野都知係咩事啦!
那你這樣〝聰明〞
都應該知la下
5知?
那就唔好係到扮狗叫la

and
呢到由頭到尾都冇人歡迎你留CM 囉

破綻同疑點?
你當你係警察呀?
反黑定重案呀?


以和為貴...你唔踩過界呢..~我係唔會理既...正所謂河水不犯井水...~
無人話要同你以和為貴
講到你自己係好人
收爹la

想再屈既...唔該比証據...証人同動機...~
三樣都冇既話...想要人信係好難既...~
淨講幾句野係冇人會信既...~


呢下扮律師呀?
who係被告and原告呀
大•律•師
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



L0VEwEi_chuu 於 2009-03-01 12:27 AM 發表:
宜家d人真係好無聊``
通常都係因為唔抵得人先會咁-0-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tracy63027 於 2009-02-28 11:09 PM 發表:
無膽就無膽啦~講咁多野~
人地洗鬼答你D問題呀??!!你咩料呀??!!
你D問題咁~如果我叫你答你答唔答到呀??!!
仲有好無聊LO~勁白痴~你係唔係唔抵得人地而係到搞咁多野???!!
真正搞風搞雨係你LO~
人地唔想理你你又當人地答唔到~真正屈人果個係你LO~
如果想答~咁長~點解釋清楚呀?!答左你都唔明啦~你知你幾白痴架啦~
仲有有時有D野係寫唔到出黎~面對面講你又唔敢~想點呢??!!
我兩隻眼見到你黎呢到嘈LO~
如果你真係只係問~咁你就真係好冇禮貌而且有敵意LO~
唔知邊個先係QOOZA講GE~睇唔過眼當然出聲~唔通俾你屈呀?!
我要答你咩呀?!串你唔俾呀!正白痴~
點先算啤?!呢個係咩白痴問題~啤同望一樣係一個動作~不過就好唔一樣LO~
依家又唔係ONLYC慧話某D人啤佢~係有其他人見到LO~有證人LO~
你唔好成日係到屈人啦~無膽鬼~
好笑~依家好明顯就係你踩過界啦~
之前唔知邊個先係QOOZA講呢D野~我地又冇去嘈~
依家C慧係自己QOOZA講下自己感受~唔得呀?!
哦~原來你個兄弟得C慧就唔得~勁BO~
依家係你過黎發動罵戰LO~

講真我唔知點解會發生呢件事~你地果邊應該唔係咁GE人~
當中可能有D誤會~+埋有人+鹽+醋~搞離間~
但係你唔搞清楚就過黎嘈~
你可能覺得我講野有D過份~
不過就好似你咁~你支持你個FD~我當然就支持我個FD~
我覺得當中係有誤會~點解唔可以問清楚?!
大佬~女朋友呷下醋唔得咩?!如果你介意~你講清楚咪得LO~
何必係到嘈呢~
啤人其實旁觀者唔知架BO~全部係單方面咁講~
如果真係冇~咪解釋番LO~
依家又冇解釋之後又打篇野~C慧好難唔嬲姐~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wailam123 於 2009-02-28 11:01 PM 發表:
BBB,你個名真係日日新鮮日日唔同!
下次係咪叫ccc呀?!
人地答唔答係佢自由 你吹得人脹咩
咁不如我問你你係邊個呀.你唔好唔答呀,哥哥!

你特登上人地個blog留咁長cm
我真係唔知邊個先係得寸進尺邊個先係撩事鬥非囉!!
你咁鐘意教人 不如先教下我點分,好嗎?
um...至於你講果條界,你覺得你自己又冇踩過左界咩?
不如你開名,走出黎,講清楚你個條所謂嘅界係咩先啦好冇??
仲有你講到個屈字,話明屈,仲洗咩要証據
連動機都要分析埋.我都唔知你係咪睇戲睇上腦- -
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



BBB 於 2009-02-28 10:02 PM 發表:
套戲真係愈黎愈好睇囉...~睇到你一個問題都答我唔到...
証明你係作既lo...~我問你呀...點先算係睥,你答我唔到
咩野叫做上網搵先~係咪上網搵就搵先~識解就唔該詳詳細細原原本本的說出來~
用你現有的知識
我問你:忍咩氣吞咩聲?你又冇答我lo..~都唔知係咪有人心虛lo...~
佢地係好朋友...我問你點解佢地要睥你...你又答唔到lo~
係真唔知還是根本就冇d咁的事lo...~
我問你佢地搞過d咩野風搞過d咩野雨...你又答唔到lo...~
你真係好委屈wo...~
你根本就完全冇答過我的問題,仲有!
睥人呢,係用隻眼唔係用個口既..


then...一句講哂!屈人唔該講証據,罵人唔該你開名!
咩野係淨係打幾行吐苦水,你lee d叫屈!叫作!叫吹!
聰明人睇到你篇野都知係咩事啦!
你屈人但係又冇証據...lo~又講唔出佢地既動機係咩野lo...~
And...我冇針對你lo...~講唔夠人就話我針對你...
答唔到我的問題就淨係識得講咩野係抽象...
我睇你學聰明d先學點屈人啦!
你真係好委屈咩?點樣先叫委屈?邊方面委屈?知唔知咩野係委屈先?
條條問題問得好清楚!


hongkongo123 :
你呀~佢話:因為搞風搞雨」所以「吞聲忍氣」,我係問
佢地搞過d咩野風雨,所以佢要"咁委屈"吞聲忍氣...
你回我~又笞唔到我的問題...~咪以為答幾句咩野係抽象呀~
點樣先算係抽象呀~咁就答咗我啦...~
係你中文能力差!所以先答唔到我的問題lo...~
盲的都知係講緊佢男友啦!你蠢唔代表我係唔聰明lo...~


tracy63027 :
低能兒~睇唔過人地係度搞風搞雨...
就緊係要匿名黎指証啦!
lee個社會上面呢~就唔係淨係得當時人呢~先可以出聲既~
旁觀者睇唔過眼呢,都可以出聲lo...~好似你咁lo~
識話人就咪唔識話自己lo~
你邊隻眼見到我係度嘈先...~我又唔明想問佢咋bo~
咁又叫嘈...lo~佢答唔到我係佢既問題lo~
咁唔代表我係度嘈lo~
Also...我係話好似睇緊戲lo~唔係話真係睇戲lo~
都係同一個問題啦~咪答唔到我問題就搵埋d唔重要既野黎寸我lo~


loKyEe0219:
吉娃娃係度扮可憐呢~係冇人會怪ga lo...~
但係如果扮野果個係一個唔知醜既人呢~就超級有問題lo~
唉~打到lee度真係唔係好想再打落去...
你地個個根本就冇答到我問題...只不過係度重複一d無謂野lo...~
你想幫我補呢~冇問題~
留個電話比我啦~價錢呢~我地慢慢傾...~
大嬸呢~我就唔敢當~叫聲哥哥好喇...~
the same thing:打幾隻字呢~係唔代表有耐性既~
你想訓練一下耐性呢~就等哥哥有大把時間慢慢同你玩...唔洗錢既~
你講果個睥呢...係動詞...~我問緊果個呢...~係形容詞...~
係問緊一個人"點樣"睥人...問得非常清楚呀...~


then...你地問我野~我lee d叫回覆~絕冇本點"寸"既成份~我lee d叫問叫講,唔係叫嘈叫窒~
希望d[聰明人]會明白lee個"睥人事件"係有幾多破綻同疑點...~係確有此事...定係"無中生有"+"撩事鬥非"


做人就咪得寸進尺...凡事呢...就適可而止...你唔再提件事...~
我亦唔會再留cm...亦唔會幫我"兄弟"出聲...lee個係我的一個承諾...
以和為貴...你唔踩過界呢..~我係唔會理既...正所謂河水不犯井水...~
想再屈既...唔該比証據...証人同動機...~
三樣都冇既話...想要人信係好難既...~
淨講幾句野係冇人會信既...~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tracy63027 於 2009-02-28 08:36 PM 發表:
哈哈~
今日好鬼攰~
咁攰我都要打篇野同佢嘈~
俾佢知我地唔係好好蝦~
係FD一定幫你GE~
d暱名人士上下黎都好呀~D人氣高D~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈....
又系bo`
再次恭喜你wiN左-^^-
今次影d貼紙相好bEauTifuL丫
Posted at 2009-02-28 08:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]