| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2009 年 2 月 28 日 星期六  |
| 2009-02-28 |
分類: 未分類 |
翠手球wiN左....恭喜哂!!=)
約左翠買VA野.......
一見到佢,,讚我腳長[s0 hApi]-^^-

睇左"n"咁耐野.....都系買左2綀鐵絲- -"
thEn....陪翠買左張0ctoPus sTicKer
貼完.....hiGh左=P
又影貼紙.....後悔忘記左用手機影>3<"
全日都好開心lo`
但系畫相期間
收到個電話....
令心情急轉直下...
火都黎.\/.
點解成日都有d暱名人士上黎打d咁長嘅cm呢!?
救命啊*
可以停下來嗎??/∩\
仲有,,
我嘅好朋友....
算la!!
佢地講到悶就自然會停架la
無謂再同佢地嘈la
只會自己勞氣`=]
*************************************************************************************
另外....抱歉
幫唔到你揾骷髏骨
|
|
|
心心:} 於 2009-03-03 06:17 PM 發表:
BBB, 你個名咁普通架? 你咁多名嘅?! 下次可能低b仔都ok架:} 好岩你囉. 你依啲咁嘅白痴仔真係同你講多隻字都想死囉! 不過本小姐今日好有耐性咁同你講.. 我唔該你以後唔好再嚟啦. 你好Q煩呀! 仲係好低b囉. 我今次真係唔想鬧都你成隻野咁, 不過你真係太過火囉. 我真係好想叫消防車嚟滅火囉. 但係我又驚你會泠親喎. 所以我先想同你講.. 之後我又唔想連你祖宗都話埋我先唔用粗口問候你姐. 我對你咁好. 俾小小面好喎.
|
|
|
我有答過你抽象係咩解釋咩!@口@ ( 驚訝 ) 唔知你呢個青山病人做咩冇啦啦黎人地個BLOG 囉... ... 重有,我回你唔代表我要答你問題囉 = =lll( 汗 ) 加上,我講左我唔係要答你問題,AND ALSO 答唔到你問題唔代表我中文程度差囉-口-lll (再汗) 試問,一個青山病人... ... 啊!應該係話腦筋有問題o既人,係到語無倫次咁問你九唔搭八o既問題,你答到咩﹖如果你答唔到,係咪證明你IQ低,中文程度差呀﹖ 我想問,「睥」係形容詞咩﹖請哥哥您教下我呀!>w 兄弟,等我贈你幾言啦! 做人呢,就唔好淨係識得話人又唔識話自己! 如果你冇踩過界o既話,點會搞到我地咁大迴響呀﹖正所謂河水不犯井水。 加上,「屈」人都要比證據﹖( 我想講你打錯字,唔係「証」,係「證」 ) 「屈」人都要有證人﹖「屈」人都要有動機﹖敢問,呢o的重算係「屈」咩﹖ 唔該你唔好講到自己好有道理咁,重有,你講o既野錯漏百出囉 =] 「以和為貴」﹖你估黑社會呀﹖定抑或係三合會呀﹖ 好,我唔同你討論呢o的... ... 如果你真係想以和為貴,你一開始就唔應該出聲,以家你搞到件事咁大,之後又話咩咩以和為貴,咩咩河水不犯井水... ... 大哥喔!你唔好貓哭老鼠啦! 成個陳冠希咁,將來(係A片界)有前途啊! 你係咪見到咁多人話你,你就想退縮呀﹖ 件事搞大o既係你,第一個話要走o既係你,嘩!好一個不負責任o既「英雄」,我本應向你「多多學習」!=]
|
|
|
loKyeE 於 2009-03-01 02:50 PM 發表:
真係5好意思BBB 我以為得八婆先會係到吵 原來〝大哥哥〞你都會八卦成這樣 真係佩服 and 對我來說 打幾隻字回你 已經是十分十分有耐性的事
and你都識say:聰明人睇到你篇野都知係咩事啦! 那你這樣〝聰明〞 都應該知la下 5知? 那就唔好係到扮狗叫la
and 呢到由頭到尾都冇人歡迎你留CM 囉
破綻同疑點? 你當你係警察呀? 反黑定重案呀?
以和為貴...你唔踩過界呢..~我係唔會理既...正所謂河水不犯井水...~ 無人話要同你以和為貴 講到你自己係好人 收爹la
想再屈既...唔該比証據...証人同動機...~ 三樣都冇既話...想要人信係好難既...~ 淨講幾句野係冇人會信既...~
呢下扮律師呀? who係被告and原告呀 大•律•師
|
|
|
宜家d人真係好無聊`` 通常都係因為唔抵得人先會咁-0-
|
|
|
無膽就無膽啦~講咁多野~ 人地洗鬼答你D問題呀??!!你咩料呀??!! 你D問題咁~如果我叫你答你答唔答到呀??!! 仲有好無聊LO~勁白痴~你係唔係唔抵得人地而係到搞咁多野???!! 真正搞風搞雨係你LO~ 人地唔想理你你又當人地答唔到~真正屈人果個係你LO~ 如果想答~咁長~點解釋清楚呀?!答左你都唔明啦~你知你幾白痴架啦~ 仲有有時有D野係寫唔到出黎~面對面講你又唔敢~想點呢??!! 我兩隻眼見到你黎呢到嘈LO~ 如果你真係只係問~咁你就真係好冇禮貌而且有敵意LO~ 唔知邊個先係QOOZA講GE~睇唔過眼當然出聲~唔通俾你屈呀?! 我要答你咩呀?!串你唔俾呀!正白痴~ 點先算啤?!呢個係咩白痴問題~啤同望一樣係一個動作~不過就好唔一樣LO~ 依家又唔係ONLYC慧話某D人啤佢~係有其他人見到LO~有證人LO~ 你唔好成日係到屈人啦~無膽鬼~ 好笑~依家好明顯就係你踩過界啦~ 之前唔知邊個先係QOOZA講呢D野~我地又冇去嘈~ 依家C慧係自己QOOZA講下自己感受~唔得呀?! 哦~原來你個兄弟得C慧就唔得~勁BO~ 依家係你過黎發動罵戰LO~
講真我唔知點解會發生呢件事~你地果邊應該唔係咁GE人~ 當中可能有D誤會~+埋有人+鹽+醋~搞離間~ 但係你唔搞清楚就過黎嘈~ 你可能覺得我講野有D過份~ 不過就好似你咁~你支持你個FD~我當然就支持我個FD~ 我覺得當中係有誤會~點解唔可以問清楚?! 大佬~女朋友呷下醋唔得咩?!如果你介意~你講清楚咪得LO~ 何必係到嘈呢~ 啤人其實旁觀者唔知架BO~全部係單方面咁講~ 如果真係冇~咪解釋番LO~ 依家又冇解釋之後又打篇野~C慧好難唔嬲姐~
|
|
|
BBB,你個名真係日日新鮮日日唔同! 下次係咪叫ccc呀?! 人地答唔答係佢自由 你吹得人脹咩 咁不如我問你你係邊個呀.你唔好唔答呀,哥哥!
你特登上人地個blog留咁長cm 我真係唔知邊個先係得寸進尺邊個先係撩事鬥非囉!! 你咁鐘意教人 不如先教下我點分,好嗎? um...至於你講果條界,你覺得你自己又冇踩過左界咩? 不如你開名,走出黎,講清楚你個條所謂嘅界係咩先啦好冇?? 仲有你講到個屈字,話明屈,仲洗咩要証據 連動機都要分析埋.我都唔知你係咪睇戲睇上腦- -
|
|
|
BBB 於 2009-02-28 10:02 PM 發表:
套戲真係愈黎愈好睇囉...~睇到你一個問題都答我唔到... 証明你係作既lo...~我問你呀...點先算係睥,你答我唔到 咩野叫做上網搵先~係咪上網搵就搵先~識解就唔該詳詳細細原原本本的說出來~ 用你現有的知識 我問你:忍咩氣吞咩聲?你又冇答我lo..~都唔知係咪有人心虛lo...~ 佢地係好朋友...我問你點解佢地要睥你...你又答唔到lo~ 係真唔知還是根本就冇d咁的事lo...~ 我問你佢地搞過d咩野風搞過d咩野雨...你又答唔到lo...~ 你真係好委屈wo...~ 你根本就完全冇答過我的問題,仲有! 睥人呢,係用隻眼唔係用個口既..
then...一句講哂!屈人唔該講証據,罵人唔該你開名! 咩野係淨係打幾行吐苦水,你lee d叫屈!叫作!叫吹! 聰明人睇到你篇野都知係咩事啦! 你屈人但係又冇証據...lo~又講唔出佢地既動機係咩野lo...~ And...我冇針對你lo...~講唔夠人就話我針對你... 答唔到我的問題就淨係識得講咩野係抽象... 我睇你學聰明d先學點屈人啦! 你真係好委屈咩?點樣先叫委屈?邊方面委屈?知唔知咩野係委屈先? 條條問題問得好清楚!
hongkongo123 : 你呀~佢話:因為搞風搞雨」所以「吞聲忍氣」,我係問 佢地搞過d咩野風雨,所以佢要"咁委屈"吞聲忍氣... 你回我~又笞唔到我的問題...~咪以為答幾句咩野係抽象呀~ 點樣先算係抽象呀~咁就答咗我啦...~ 係你中文能力差!所以先答唔到我的問題lo...~ 盲的都知係講緊佢男友啦!你蠢唔代表我係唔聰明lo...~
tracy63027 : 低能兒~睇唔過人地係度搞風搞雨... 就緊係要匿名黎指証啦! lee個社會上面呢~就唔係淨係得當時人呢~先可以出聲既~ 旁觀者睇唔過眼呢,都可以出聲lo...~好似你咁lo~ 識話人就咪唔識話自己lo~ 你邊隻眼見到我係度嘈先...~我又唔明想問佢咋bo~ 咁又叫嘈...lo~佢答唔到我係佢既問題lo~ 咁唔代表我係度嘈lo~ Also...我係話好似睇緊戲lo~唔係話真係睇戲lo~ 都係同一個問題啦~咪答唔到我問題就搵埋d唔重要既野黎寸我lo~
loKyEe0219: 吉娃娃係度扮可憐呢~係冇人會怪ga lo...~ 但係如果扮野果個係一個唔知醜既人呢~就超級有問題lo~ 唉~打到lee度真係唔係好想再打落去... 你地個個根本就冇答到我問題...只不過係度重複一d無謂野lo...~ 你想幫我補呢~冇問題~ 留個電話比我啦~價錢呢~我地慢慢傾...~ 大嬸呢~我就唔敢當~叫聲哥哥好喇...~ the same thing:打幾隻字呢~係唔代表有耐性既~ 你想訓練一下耐性呢~就等哥哥有大把時間慢慢同你玩...唔洗錢既~ 你講果個睥呢...係動詞...~我問緊果個呢...~係形容詞...~ 係問緊一個人"點樣"睥人...問得非常清楚呀...~
then...你地問我野~我lee d叫回覆~絕冇本點"寸"既成份~我lee d叫問叫講,唔係叫嘈叫窒~ 希望d[聰明人]會明白lee個"睥人事件"係有幾多破綻同疑點...~係確有此事...定係"無中生有"+"撩事鬥非"
做人就咪得寸進尺...凡事呢...就適可而止...你唔再提件事...~ 我亦唔會再留cm...亦唔會幫我"兄弟"出聲...lee個係我的一個承諾... 以和為貴...你唔踩過界呢..~我係唔會理既...正所謂河水不犯井水...~ 想再屈既...唔該比証據...証人同動機...~ 三樣都冇既話...想要人信係好難既...~ 淨講幾句野係冇人會信既...~
|
|
|
哈哈~ 今日好鬼攰~ 咁攰我都要打篇野同佢嘈~ 俾佢知我地唔係好好蝦~ 係FD一定幫你GE~ d暱名人士上下黎都好呀~D人氣高D~
|
網主回覆
哈哈....
又系bo`
再次恭喜你wiN左-^^-
今次影d貼紙相好bEauTifuL丫 Posted at 2009-02-28 08:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|