今日勁大班人寫信俾梁姑娘....
投訴CCC lo`
梁姑娘了解完.....實話佢精神分裂*v*
Maths堂寫......Miss Chau完全睇唔到`
Or'z傑狂話我衰lo`
大佬....我唔信佢頂得順CCC lo=P
Lunch tiMe繼續寫....
寫足半個LuncH.....2版紙......[勁]!!
AuKing仲朗讀埋出黎,,好正XD
未寫嘅各位快d寫la`一齊向校方討回公道...嗯嗯=)
PS{佢真系好變態丫-v-"}