琴日成12點同佢傾電話*
可惜佢今日要行山,,如果唔系...傾通宵都得*v*
傾到1點
可以成日都同佢系咁就好>3<
訓到1p.m先起身
Mami冇帶keY...打番黎嘈唔醒我- -"
懶訓到咁嘅地步-0-"
食完個麵....wif Mami去ROXY睇衫-^^-
買左2件T,,1對拖鞋,,1條裙{超正}=P
相↓=)
{白色果part先系!!}