~*cWAI#'s 日誌
BiAnCo20
暱稱: ~#cWAI`#*
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2009-12-31
2009-12-18
2009-12-10
2009-11-20
2009-11-12
文章分類
全部 (162)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 162
留言總數: 837
今日人氣: 3
累積人氣: 17139
2009 年 4 月 2 日  星期四   清涼


2009-04-02 分類: 未分類

超憎Maths!!.\/.

今次Test,,

10分唔知有冇...重點系full marks系100- -"

無奈咁對住份卷......{勁想喊=`[ }

CL,,

冇得派卷lo`-,-

最衰l0kyeE!!

不過冇fail!!~{感謝神恩}-^^_

ChiHin幫我整得個p0werp0inT勁靚lo`

但佢自已冇做到....淨系叫勞朗幫佢.....

好內疚!!>3<"

新黎果個PE siR真系......[極品]`x)

上堂悶到癲!!

點對多佢5個Cycle丫!!?

挑戰我極限+底線!?

**************************************************************

張浩恩....

你加油la.....俾d心機温書la!!

你掂架!!!!

我唔想見到丫sir+miss對你嘅面色+冷言冷語

好難受架you kn0w??






訪客留言 (返回 BiAnCo20 的日誌)


chuyingwai 於 2009-04-06 10:38 PM 發表:
PE sir靚仔的嗎?xD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 {靚仔}到爆XD`
Posted at 2009-04-07 06:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tracy63027 於 2009-04-06 09:40 PM 發表:
PE.........
一d都唔想上...........
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 簡直系惡夢!!
Posted at 2009-04-07 06:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kisch 於 2009-04-06 07:17 PM 發表:
cm for u~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thZ=)
Posted at 2009-04-07 06:06 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sammy0306 於 2009-04-04 11:31 AM 發表:
金DICK呀哥._.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 -,-
Posted at 2009-04-07 06:06 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



betsy99 於 2009-04-03 08:25 PM 發表:
PE果呀sir個樣好難頂
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 正一低能仔=P
Posted at 2009-04-07 06:07 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



hongkongo123 於 2009-04-03 07:20 PM 發表:
係囉==
張浩恩唔該勤力o的啦!
人家cWAI見到你俾老師丙會好心痛o架~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 um....冇野講- -"
Posted at 2009-04-07 06:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



au_king 於 2009-04-02 08:26 PM 發表:
PE極之無聊
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 i agree with y0ur p0inT!!xP
Posted at 2009-04-07 06:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]