佢換左新眼鏡真系靚仔左好多啊* ;)
***********************************************
未試過咁耐冇打`
本來誌住打番之前果d
不過因為太多+懶得p0st相......
所以放棄lu`xD
***********************************************
陸sir又黎代課la...- -"
作文.作文.再作文
冇第二樣野做架咩-3-"
cL test派卷....
18分丫!!!
第1次唔温書合格>V<
PE堂跳橡根繩....
s0 hapi*
|