~*cWAI#'s 日誌
BiAnCo20
暱稱: ~#cWAI`#*
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
2009-12-31
2009-12-18
2009-12-10
2009-11-20
2009-11-12
文章分類
全部 (162)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 162
留言總數: 837
今日人氣: 7
累積人氣: 17196
2009 年 6 月 25 日  星期四   晴天


2009-06-25 分類: 未分類

前幾日放學,,成班FDs一齊左唱k

慶祝考試惡夢結束

琴日同翠行緊街收到學校要提前暑假!!?

搞錯丫!!.\/.

以前嘅我...一定開心到彈起

Plan好哂成個暑假點過...簡直會咁多日都唔夠用

依家.....系屋企無所事事,,又冇功課做

何況今年呢個special summer holiday成兩個幾月...

出街都出到悶la!!

用爆部電腦,,傾爆部電話,,煲爆哂d碟都過唔到3日lo`X^X

考試方面...連卷都冇得對

淨睇成績,,想睇下自己做成點都冇機會

一句講哂~盡是抱怨!!!

**各位朋友仔,,希望Form3系同一班見la**

→特別系:翠,,betsy,,allis0n,,auking,,lokyee,,心,,yui,,佢~






訪客留言 (返回 BiAnCo20 的日誌)


mavis_chan 於 2009-06-29 07:16 PM 發表:
冇得對卷.真係好衰!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



iamAlIce 於 2009-06-27 06:45 PM 發表:
講真啦佢改錯我都唔知
icon令^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kisch 於 2009-06-27 11:00 AM 發表:
我想對卷&唔好留係屋企!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



loKyeE 於 2009-06-26 10:28 PM 發表:
對卷!!!
如果唔對卷,會計少十幾分架(有可能)>.我唔想步呀貓後塵......
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



hongkongo123 於 2009-06-26 03:29 PM 發表:
CM
無錯,今個暑期真係特別無聊~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



CraZyChelsea 於 2009-06-26 02:51 PM 發表:
希望成班都仲會一齊呀!
冇得對卷,真係好衰呀X(
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



hy4yu 於 2009-06-26 01:10 PM 發表:
好想什d派成績表--0--..
又要等多4日.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



au_king 於 2009-06-26 12:34 PM 發表:
我好想對卷*_*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



betsy99 於 2009-06-26 11:29 AM 發表:
希望可以同你同班=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]