琴日心+芮+翠黎左游水=)
翠早黎左,,見到表哥o左個大過橙嘅咀..{誇大左}
表哥側面似張浩恩!!?...{睇真都有20%相似}
食完野4個一袋二袋咁黎去游水
岩岩2:00開池嘅一刻到,,仲快過班救生員
成個池除左我地....基本上冇人
所以我地就反轉左個游池...
嘈到拆天,,玩到high哂
玩波波...玩槍玩浮板...水上騎膊馬都玩埋
但結果...
黑哂,,勁攰,,今日仲周身痛
不過好開心-^^_