~*cWAI#'s 日誌
BiAnCo20
暱稱: ~#cWAI`#*
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2009-12-31
2009-12-18
2009-12-10
2009-11-20
2009-11-12
文章分類
全部 (162)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 162
留言總數: 837
今日人氣: 6
累積人氣: 17158
2009 年 8 月 15 日  星期六   晴天


2009-08-15 分類: 未分類
今日with何童ken+丫碩+allison去唱k....

丫碩遲左成半粒鐘lo`!!
 
黎果陣個頭仲成隻癲雞咁>V<
 
allison唱歌勁唔洗甥講;)
 
丫碩超搞gag!
 
估唔到何童ken會唱bo`
 
都ok.架....{如果正經d}
 
而我比起...真系差9條街la`
 
 
     
 唱完去左挽框...{佢地}
 
笑左!!xD
 
 
 





訪客留言 (返回 BiAnCo20 的日誌)


betsy99 於 2009-08-21 12:45 AM 發表:
好似成班Kai子o係度唔知做咩=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 你講得冇錯.果日kai到....
Posted at 2009-08-21 02:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Willis922 於 2009-08-17 10:41 PM 發表:
D相...
唔知你影緊咩==
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 哦.
Posted at 2009-08-21 02:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chubilljaiii 於 2009-08-17 10:26 PM 發表:
點解係何童ken?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 Form1興起改的~
Posted at 2009-08-21 02:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wan38 於 2009-08-17 02:47 PM 發表:
cm
何童ken抬阿碩上去架?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 阿碩自己跳架!!
Posted at 2009-08-21 02:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cham0303 於 2009-08-16 05:45 PM 發表:
邊個係何童ken?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 扮哂野`你lo`
Posted at 2009-08-21 02:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]