番左學已經第4日la`
大致上都幾習慣
大部分Miss / Sir嘅威嚴足以令我尊心聽書!
同埋我已經plan好左溫書timetable.....
今年要努力啊!!
大家都要加油丫!!
希望3B大家可以快d打成一片la`*