~*cWAI#'s 日誌
BiAnCo20
暱稱: ~#cWAI`#*
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« November 2016 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
2009-12-31
2009-12-18
2009-12-10
2009-11-20
2009-11-12
文章分類
全部 (162)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 162
留言總數: 837
今日人氣: 5
累積人氣: 17194
2009 年 9 月 14 日  星期一   颱風


2009-09-14 分類: 未分類

琴晚超惡頂lo`

12點訓....3點腳痛到醒

一直就咁去到6:45,,淨系訓得3粒鐘!>0<"

點知臨出門口手腳.......

d關節痛到要食止痛藥+止痛貼!

一打風or落雨就系咁,,{唔通風濕?!!}

好痛苦啊!!/口\

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

英文堂冇答你一個問題~

你:Do u love me?

依家好認真咁答你...=)

I really love u♥!!






訪客留言 (返回 BiAnCo20 的日誌)


kisch 於 2009-09-17 07:23 PM 發表:
訓得3粒鐘&周身痛??
我長期都係.....
我明白你ge痛苦....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



CraZyChelsea 於 2009-09-17 06:44 PM 發表:
見到你貼止痛貼笑左.3.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 俾張你好唔好?!=D
Posted at 2009-09-18 06:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lily1136 於 2009-09-16 08:20 PM 發表:
思慧:]
好慘啊`
訓得戈3個中v3v
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 慘過發惡夢!
Posted at 2009-09-18 06:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kat1025 於 2009-09-14 09:51 PM 發表:
CMCM;]
保重啊 :]`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 多謝`
我會架la=)
Posted at 2009-09-18 06:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]