日日都同Chiu Hin放學.....開心開心-^^_
成日玩傳紙仔,,佢又將寫滿嘅紙落筆袋
依家都唔知儲左幾多lu`
PS`
拍拖本就是應該甜蜜的.
注意着對方的存在.
現在的我,,
終於再次與拍拖時的幸福相聚了!
多謝你啊Chiu Hin!
我愛你`♥
-我不想失去....請你亦不要丟下我_