今日PE堂,,
我化身為黑仔明...!!
話說我地8個一齊玩緊數字球
有人嗌:3號.... 我就去接la`
之後去住掟麥dry,,就懶勁咁大步{飛跳}過去
點知跳到第3步.......
一搧腳....大獲野來了!!!!
疑似挍柴+腳趾公撞落鞋頭←勁
即時瘀左><"
痛到郁都痛死lo`
趙軒不停有問我有冇事丫!!;)
尤其系EVA....Thanks a lot gays!!*v*
班fds即刻跑過黎幫我....感動!