2個月la`!!
我愛你啊babi`♥
相信我地keep到2個月已經有唔少人大跌眼鏡...
那我諗你地之後都要繼續跌lu`xD
*Please Hold Me Tight,,And Never Let Me Alone....
可以同你一齊....
太sweet了!-^^_