2月22~~琴晚好早訓~~但係今朝都係唔夠訓~~
今日汁左好耐野先出門口~~仲要慢慢行番去~~
響四樓俾人大叫個名~邊個邊個???>.<~~
番到去都係冇人~~抄數先~~份數冇做過~~狂抄~~
睇書個陣~~溫英文~~走個陣~又俾人小左幾句~
第一堂~數學~~test~~識~~簡單~~
第二堂~英文~成班俾人插~放學仲要番低~妖~
小息~汁完locker~企左響走廊~
俾ms mak捉左去geo個室~~
聽到一日超壞既消息~~我俾佢報左上去做尖子~
姐係代表~我響hkcee個成績要係a~~
佢就叫我~憑星期一都要落去305搵佢~~單對單去操試題~
fuxk的~~好可憐呀我~~~
上geo堂~~有人仲慘過我~~有人係做補底~
姐係成績唔好~~星期二要去搵佢~haa~
唔理~上堂先~
好快過左~haa~
第四堂係rs~~妖喇媽~
佢條目嘴別唔妥我喇~~成堂冇聽書~
坐響位到發牛豆~諗住妳~~
lunch~妖~又開會~唔想去~~
落去買野飲~買錯左~妖~
上番去溫商業~一陣test~
溫溫溫~隔離個pair人~唔該唔好咁肉麻好冇~
打鐘~上商業~忽的~肥佬上左黎~
聽書囉~test囉~我識啵~~haa~
放學~hey左陣~~4點3又番課室做英文~妖~
做左成7點先走得~~同成龍張晶(佢地連左一體)一齊走~
狂串~haa~
番左屋企~沖完涼就狂做hw~
食完飯又狂做hw~岩岩先做完冇耐~~
依家係12點八~~~我攰到就黎叫得春嫁喇~~
|