從小時候我便是令人擔心的一個
身邊出現任何一個比我年長的人都會苦口婆心地和我說道理
小時我覺得自己懂得處理 區分事情的好與壞
不要任何人管束著 只覺得他們很煩很煩
但..........
過去的2年多 真的很我行我素
才令我經歷過...任性過...自私過...決定過...錯過...
因為我的疏離或冷漠 把身邊每一朋友..家人..愛惜我的人都一一拋諸腦後
然後我終於晃煞大悟 我的決定是錯的 很想重新選擇
我決定把自己收埋 忘記從前的傷痛
但世事往往如此 愈唔想見到知道的事情 就會出現在你眼前
世界真係好細 做過的事情是末不掉的
決定一件事時真係要三思而後行
我以前成日話自己係PETER PAN 但我而家要長大了
我唔想永遠都係一個細路仔

|