近排忙轉工d野冇時間打blog。。。。而家叫做安定左少少 但。。。。仍然要繼續面對。。。好麻煩=="
不過都要提下。。。。。我終於都收到你msg喇 諗都冇諗過你會對我好。。 心裡有一種百感交集 唔知用咩態度用咩語氣對你先係好 所以仍然唔敢打比你
你送比我本書..你張中銀visa福蛙card...你寫比我張card... 愈係望住望愈係唔明點解你為我做咁多野 反之...我又做過乜野令你開心.... 我只會做一D令你一次又一次傷心既事 "你對我愈好我愈難面對你"但 MSG既說話係真