明明知道自己知道會唔開心...點解會去追尋追問... 我大概力氣不足...沒有心情再去想... 不過呢一生呢一世我只係想知道事實.. 大話竟然係你身上發生... 明知自己會唔開心我都要知 你一早講我會發脾氣會嬲會唔開心.... 但我相信過一陣我會冇事....
最梗要唔好呃 我好憎人呃我