今日放工去左行街~ 行左去買女人野........估都估唔到 哈哈~第5度發育
karean就有3度笑到我地死~ 我地一齊係個非常逼既試身室到一齊試 好攪笑~你睇我~我睇你 整左個幾鐘~當然有幫襯
之後我地就行去另一到比你搶錢喇 去左買泳衣買衫....
最後我地要完成今日既目的~ 行去朗豪坊送錢比鞋鋪 不過最終我都買左一對我唔係好鍾意既高跟鞋 都唔知點解
鍾意既野係咪一定買唔到既呢? 而唔係好鍾意既係咪一定要買?