10:30a.m我竟然比一個夢境喊醒左!!!!
係夢境入面,我夢見我爸爸死左.....
我就不斷係咁喊一路喊好激動
我就係咁醒左,但當我醒左後我發現原來係假既
但係我d眼淚真係係到流梗,我好驚我打比linlin
佢話叫我睇下Daddy係唔係到
答案梗係係到,收左線我仲係到喊
我就行出去喊住咁同佢講
我發夢見到你死左
佢就遘左句大吉利是...我仲喊佢問我要唔要紙巾
好攪笑~夢境發生過兩次
原來我好怕冇左爸爸
5:15p.m去到TAI PO搵媽咪
媽咪叫LilLin幫佢手咁我就過埋去玩喇
去到同佢食左下午茶,之後就同佢一齊返去
原來佢返工好辛苦架
等我仲以為好好玩
10:30p.m我地就走喇
好攰好污糟
|