而家係公司好悶....公司冇咩人 小貓3,4隻 haha係到做自己野喇 咁就要打下我好耐都冇打過既Diary喇 事關屋企部電腦壞左,冇得打喇.. 係公司好無聊既工作: 10:01返到公司(遲到tim) 10:10食早餐 10:30去左廁所同同事傾計 10:50我偷走左出去食煙 11:15走左出去傾電話 11:30玩msn 12:15係到打日記 ..........待續