我們在石澳時的合照 "中秋節2007"
澳門之旅 2007"9月 豬扒包 (澳門歡迎你 )
還是在澳門....好靚既景仲有好靚既人haha
生日快樂女朋友仔~2007"10月30日
突然間勁愛我呢個女朋友仔, 心裡想著若果我係男仔,我一定好愛好愛她.....my yoko_b!!!!